Skrivet av: denniska | januari 13, 2010

Mitt första blogginlägg

Hej bloggvärlden 🙂

Denna blogg skapar jag i studerande sammanhang till en kurs jag läser vid namn Desktop publishing.

Det kommer bli en intressant termin då man inte har studerat på ett bra tag, men jag har aldrig haft problem med att studera så länge som kursen har vart intressant och det såg/lät väldigt intressant ut när jag läste om just denna kurs 🙂

Denna blogg kommer innehålla dom uppgifter som ges ut från min kurs så den kommer uppdateras med nya saker relativt ofta.

Nu ska man skapa sig ett skype konto. Får se hur det går 🙂

Kommentera

Kategorier

